[LINUX:16181] ssh ve console

From: Genco Yilmaz (genco@ict.aegee.metu.edu.tr)
Date: Thu 01 Jun 2000 - 19:55:54 EEST

iyi gunler ,

mingetty, ve gettyman sayfalarini karistirdim ama konsoldan
nasil ssh ile baglanilir bulamadim.Gerci bulmakta zor gorunuyor.
konsol acilisinin /etc/gettyconf ile ilgili oldugunu biliyorum ama bunu
nasil yapilirda acilistaki login islemi SSH ile acilir.
garip bir durumdur ki uzaktan makinaya ssh ile baglanabiliyorum
konsoldan ancak girdikten sonra ssh programi ile tekrar makinaya
baglanabiliyorum.
                        konsoldan girisi bilen ve bildiren arkadaslara
simdiden tesekkurler..

--

"freedom fighter" every man dies, not every man really lives