[LINUX:16168] Ynt: latex - beos

From: Cagatay Gurturk (sazi.gurturk@turkport.com)
Date: Thu 01 Jun 2000 - 15:07:53 EEST

Ben 5 kere solemistim beosun guzelligini de kimse dinlememisti.Adamlar 512
mba bir yigin software sigdirmislar.
Sistem ayni linux gibi library mantigi var,shyle acilan termi var.
Biz 1-2 ay bir netcafede proxyserverolarak kullanmistir.
BeOS ayni macos ve linux birlesimi gibi...

http://free.beos.com da ftp adresleri var.
Love + Respect + LINUX

sazi.gurturk@turkport.com
cagatay@tr.debian.net