[LINUX:16149] Ynt: nicholas bey hizini alamadi galiba

From: Cagatay Gurturk (sazi.gurturk@turkport.com)
Date: Thu 01 Jun 2000 - 06:56:45 EEST

Ya arkadasim lilo ayarlarinisen ogrenemiyosan linuxun sucu ne???
Bir denersin iki denersin ucuncusunde olur.Sizin mi ellerinizde bisey var
ben onu anlamiyorum.Biz yaparken ilk seferde slak diye aciyor makineyi size
gelince 5 saat conf dosyasi anlatiyoruz...

Sanki windows cok mu kolay?Bir dlli sil de gor bakalim nasi oluyor windowsun
hali...

(Windows tas gibi isletim sistemi ya!!!)
Love + Respect + LINUX

sazi.gurturk@turkport.com
cagatay@tr.debian.net
cagatay_gurturk@hotmail.com