[LINUX:16144] Re: X Ortami

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Wed 31 May 2000 - 23:59:35 EEST

--- Vasif İsmailoğlu <vasif21@akasya.istanbul.edu.tr>
wrote:

> turlu gecemedim (Startx
> yoksa Monitor
> hangi monitoru ve
>
> Merhabalar. Hoca sen hic ugrasma. Bir suru
> dokuman okursun. Ben de
> yapmisdim.Okumus ve yapmisdim. Ama xconfigurator'u
> bi dene. Sana yeterli
> olur.
> O kadar.
> Sevgilerle Dr.Vasif Ismailoglu

 ben acikcasi " XF86Setup " i da oneririm, redhat 6.2
ile geliyo mu bilmiyorum ama bence xconfigurator dan
daha kullanisli. Bi de xwindows gocerse
ctrl + alt + backspace kombinasyonu sizi direkt
konsola dusurur ( genelde ) , isinize yarayabilir
deneme yanilma yaparsaniz. Monitorunuzu modeline gore
degil de genel bir monitor olarak ayarlarsaniz ve
istediginiz cozunurlukte calisirsa, ama goruntu kaymis
gorunurse uzulmeyin. Xvidtune programcigi ile ( yanliz
dikkatli kullanmaniz gerekiyor, cok zorlarsaniz
monitore zarar verebilir ama ben daha monitorume zarar
vermedim cok sukur :) ekran goruntusunu saga sola
kaydirma gibi duzeltmeler ( aslinda frekanslari
ayarliyo ama deneyin goreceksiniz gorunutuyu
ortalamaniza yariycak ) yapabilirsiniz.

  Iyi calismalar