[LINUX:18348] user accountlar ve RE: C ve kutuphaneler

From: Vasif Ismailoglu (vasif21@akasya.istanbul.edu.tr)
Date: Mon 31 Jul 2000 - 16:11:10 EEST

Merhabalar.
      Size bir problemimi anlatmak istiyorum. Dun sistemi deneyecem diye brir az
yuklenim. User olarak sistemin aciklarini oyrenmeye calisdim.
Tabii 2 kez de sistemi tamamile dondurmayi becrdim. DOS saldirisi sayesinde
tabii. Restart yapmak zorunda kaldim (hayret 2 satir koddu bu kadar ish becerdi)
 Ne ise simdi user olarak her zamanki gibi siteme login oldum. Ama o da ne hemen
bash dircolor diye bir koutu anlamadim die mesaj verdi.
 Bir ls cekeyim dedi. Aman bash hic birini anlamadi. sh 'ye vs geceyim dedim. Hic
birisi calismiyor. cd / ile seviyyeleri atladimn. Ama ls , l hic bir komut
calismiyor.
Hic bir sey calismadi. Ben de accountu sildim. Yeniden yaptim. Ama nafile. Sadece
root olarak gire biliyorum. ste boyle bir problem.

  Sevgilerle Vasif Ismailoglu MD

PS: Bu arada gecen gun konustugumuz C ve kutuphaneler konusunu cozdum. Sadece
Libraryleri kurmamisim.