[LINUX:18318] Re: KPPP Sorunu (Yanlis Giden Birseyler VAR)

From: Uğur Günçe (linux@guncer.com)
Date: Mon 31 Jul 2000 - 09:14:00 EEST

dns olarak ns1.metu.edu.tr (144.122.199.90) vey dns.metu.edu.tr ( 144.122.159.90 girersen sorun kalmıyor ilk başlarda bendede aynı sorun wardı girdiğin dns i /etc/resolve.conf dosyasına birde /etc/hosts dosyasınada /etc/resolve.conf dosyasının içine superonline nı (alpha1.superonline.com = 212.252.119.3 ve alpha2.superonline.com = 212.252.119.4 ) de yaz ozaman sorun kalmıyor ben öle yaptım gayet güsel çalışıyor