[LINUX:18310] OpenGL performansini gormek istiyorum

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Mon 31 Jul 2000 - 00:19:32 EEST

 Merhabalar

 Creative TNT2 ultra ekran kartimi nvidia nin yeni
cikardigi X driver setiyle kullanmaya calisiyorum.
Driver ayarlari tamam ama bunu neyle test edicem ? En
iyisi oyun galiba :) Hardware opengl destegi oldugu
soylenen bu driverlari test etmem icin
onerebileceginiz oyunlar var mi acaba ? (descent 3 for
linux demosu cekiyorum su an ) Veya linux da
oynayabilecegim baska oyun onerileri? (quake'ler
haric)

Oyun disinda opengl destegini test edebilecegim baska
bir yontem var mi ? ( KDE screensaverlarinda objectli
olan her nedense cooook yavas, pipes cok hizli ama
gnome da GL testi yapan bir utility de bayagi bi
hizlanma gormustum ). Aradigim insanlari sasirtacak
hos goruntuler, linux bu isi de yapiyo abi
diyebilecegim seyler :) Misal sadece seyredilen
demolar vs de olabilir.