[LINUX:18302] Minumum Sistemde Yüksek Performans ve Sorunlar

From: Linux Sistemleri Gelistirme (-NeW GeNeRaTiOn-) (hyilma@bnet.net.tr)
Date: Sun 30 Jul 2000 - 23:52:59 EEST

Selam arkadaslar.

Yaklasik bir haftadir listeye uye oldum.Bir cok kisi (tamami) acayip yuksek performansta pc'lere Linux yuklemisler ve kullanmaktalar.Ben ise Pentium 100,16MB Edo Ram ve 1.2 GB Harddiskte Linux calistiriyorum.Linux altindan internete bir turlu giremedim.O nedenle de sistemden Windows 98'i silmedim..Bir kac sorum olacak ;

Cok dusuk sistemlerde linux'un performansini nasil artiririm.Mesela bir Netscape en ust version sistemde kurulu.Bunu silip eski versionu kullansam sorun yasarmiyim.Netscape'i sistemden nasil kaldirabilirim.?(Walla kusura bakmayin daha cook ama cook yeniyim Linux'da.Kurulum felan o safhalari gectim.)

Linux insani gercekten cezbediyor.Su anda 16 yasindayim.3,5 senedir bilgisayar kullaniyorum.Win 9X felan artik baska birseyler kesfetmek icin yola ciktim ve linux'u ogrenmeye karar verdim.

Hadi Herkese Bol Bol "Login Name" ve "Password"'lu gunler..