[LINUX:18289] Re: kernel configiration ayarlari hakkinda

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Sat 29 Jul 2000 - 18:56:26 EEST

Selamlar...

Dagitim, kernel versiyonu, patch level, extra patch vs. hakkinda bir bilgi gondermemissiniz. Ayrica ses kartinizin ne oldugu da belli degil. Bu nedenle somut bir bilgi verebilmem mumkun degil.
Fakat benim gordugum (En azindan son iki yildir) tum kerneller, sound vs. icin modul destekli. Bu demek oluyor ki, ses karti tanitmak icin modul yuklemeniz yeterli. Eger ses kartiniz illa da kernel degistirme isterim demiyorsa, modul kurmaniz en mantiklisi.

Ses kartlari icin yeni bir platform olusturma cabasi var bu gunlerde. Mandrake bunu destekliyor, SuSe ise sanirim sponsoru. Adi ALSA. Gordugum kadari ile pek cok ses kartini destekliyor. Sanirim sizin kartiniza uygun bir seyler olabilir. Ogrenmek icin:

http://www.alsa-project.org/~goemon/

adresine bakabilirsiniz..