[LINUX:18286] kernel configiration ayarlari hakkinda

From: Murat R Dagdelen (murtix@juno.com)
Date: Sat 29 Jul 2000 - 17:48:39 EEST

selam liste uyeleri

    alti ustu bir ses kartimi tanitabilmek icin kernel derleme
yolunagittim, kerneli derledikten sonra gerekli ayarlari yaptim, tabiki
yeni kerneli baska bir isimle kopyalayip, lilo.conf dosyamda onun icin
ayri bir image, label ve root actim. bu sekilde her iki kerneli de ayri
sekilde kullaniliyor olacagim. ayni zamanda hatali yaptiysamda diger
kernelle yine saglikli bir sekilde linux sistemini acabilecektim. neyse ,

     menuconfig dosyasinda degistirdigim ayarlar eski kernelden sisteme
girince de ayni sekilde duruyor. bu sebebten ben eski ama varolan
kernelimin config ayarlarini goremiyorum. ve yeni kernel ayarlarini
hatali yaptigim icin, cunku birsuru yerde FAILED verdi, onlari yine yeni
bir kernel olusturasrak owerwrite etmek dusuncem. tabiki bunun icin eski
kernel config ayarlarina ihtiyacim var. bunu tutan bir dosya varmidir.
bir de ses kartini sisteme tanitmak bu kadar zormu? bunun daha kolay bir
yolu yokmu. illa kernelden ugrasmalimiyim.

   mesajlarinizi sabirsizlikla bekliyorum.

  murtix....