[LINUX:18280] Re: VFS: Disk change detected

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Sat 29 Jul 2000 - 09:15:15 EEST

> Oncelikle ilginiz icin cok tesekkur ederim icimi gercekten rahatlattiniz.
> Maalesef bu
> uyari cok SIK olusuyor. Dedigim gibi yaklasik her 3 yada 4 saniye de bir
> yaziyor.
> Bende okudugum yayinlarda bu uyarinin autofs den kaynaklandigini
> dusunmustum. Dediginiz gibi bende bulunan kitaplarda yuzeysel gecen bir
> konuydu (Running Linux 3.Ed. Sayfa 168 -169). Fakat bu konuda bir HOW-TO
> yada rastlamadim (yalan soylemeyeyim sadece makinamda var olan HOW-TO lara
> baktim). Eger bir yerlerden kaynak onerebilirseniz cok sevinirim.

Selam,
Maalesef bu konuda ayrintili bir HOW-TO filan yok. En ayrintili kaynak
bence kernel source lari.

/usr/src/linux/fs/devices.c

bu kadar sIk vaziyette oluyorsa birseyler sizin cd nize surekli ulsamaya
calisiyor.

Garip gelebilir ama bu snmpd bile olabilir. Bunun ne oldugunu bulmaniz
lazim.

belli araliklarla

fuser /dev/hdc

komutunu verin boylece buna ulasmaya calisan process i process i
buldugunuz zamanda hangi program oldugunu bulabiliriniz.

Boylece en azindan iciniz rahatlar.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC