[LINUX:18276] Re: VIA chipset board

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Fri 28 Jul 2000 - 21:09:17 EEST

On Fri, 28 July 2000, Onur Kucuk wrote:

> Merhaba
>
> Gigabyte (vx7 - 4x )in via apollo 133 a pro chipsetli
> boardunu almayi dusunuyorum. ( celeron cpu kullanicam)
> Bu chipsetlerde linux ile problem yasar miyim?
> Performans olarak bi kaybim olur mu ? Internetten
> okudugum kadariyla boardla birlikte gelen 4-in-one
> denen driver setini windows a kurunca cok buyuk
> performans artisi elde ediyormusuz (testlerden). Linux
> ta bu ozellikten mahrum kalir miyim ?

Selamlar...

GA icin durum nedir tam bilemiyorum. Fakat gecenlerde enteresan bir durum basima geldi.. IWILL VD133, ki ayni chipsetini kullaniyor, boarda Windows kurduk. Bu suruculeri yukledik. Reboot etti, O da ne, CD'den linux calisti. Boyle bir seyin varligindan IWILL ne internetde, ne manuel de, ne de CD'de bahsediyor. loading iwill linux deyip devam ediyor.. Arkasindan surucu yukleme ile ilgili bir ekran geliyor. Cesitli kartlara ait suruculer var. Iste RAID karti, SCSI karti vs. Ben devamina bakamadim. Sanirim bu suruculer, veya bu linuxun devami varsa isinizi gorebilir.

Bu extra bir CD degil.. Anakartla beraber veriliyor. Anakart hakkinda birseyler soyle derseniz, iyi derim. Cost/Perf orani cok guzel. Sorun cikarmiyor. Linux'ta kurdum , boyle bir seyden haberim olmadan. Gayet iyi calisti. Suslu degil, fakat isini iyi yapiyor.

Saygi ve sevgiler..