[LINUX:18263] Re: TTNET dialup baglanti

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Fri 28 Jul 2000 - 12:46:41 EEST

Selamlar..

TTNET, Turkport vs. Bunlar PAP degil, VPOP kullanir. Aslen islem gene PAP ile hallolur. Fakat herhangi bir login detayi vermez. Bu tur ISS'ler icin ideal olan baglanti programi, wvdial'dir. Oncelikle bir yerlerden bulup kurmalisin. RedHat 6.2 icersinde var. Sonra da

wvdialconf /etc/wvdial.conf

ile modem vs. ayarlamalisin.

Ardindan /etc/wvdial.conf'a

[Dialer ttnet]
Phone = 0 822... (145 vs neyse..)
Username = kullaniciadi@ttnet
Password = sifre
Stupid Mode = 1

satirlarini eklemelisin. Ardindan

wvdial ttnet

deyince baglanabilmelisin. Baglandiktan sonra buyuk ihtimalle veri alamayacaksin, cunku /etc/resolv.conf dosyasini TTNET'in DNS'leri ile duzenlemeyi unuttun. En azindan ben oyle tahmin ediyorum. Geregini yaptiktan sonra ttnet'in tek kelimeyle rezalet olan routerlari sana yol verirse, istedigin her yere girebilirsin artik.

Yok ben /etc/res.. vs. ugrasamam diyorsan, kwvdial adinda, wvdialin grafik arayuzlusu mevcut. Bir dene, ben hic kullanmadim.

Saygi ve sevgiler..