[LINUX:18246] Re: linux - freebsd

From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Fri 28 Jul 2000 - 08:52:40 EEST

Zafer Berber wrote:

> ne bu adresten nede google.com yada av.com dan yaptigim searchlerde
> mad16pro ses karini nasil tanitacagima dair dokuamn bulamadim oss disinda
> ben kerneli configure ederk yapmak istiyordum sonuc olarak mss olarak ses
> kartimi kullniyorum
> Serdar a bu konuda katiliyorum yeteri kadar dokuman mevcut degil
>
> Saygilar
>
> Zafer Berber

Merhaba,

Serdar Koylu'ye tek katilmadigim konuyu belirttim. Diger taraftan asagida
yine Serday Bey'in cevabindan bir alinti var:

---
Linux kernel, genelde daha esnek ve kabiliyetlidir. Mesela son derece
gelismis Multimedya ve dosya sistemi destegi vardir. Ayrica kernel
         ^^^^^^^^^^
parametreleri kullaniminda daha esnektir. Bu FreeBSD kernelin daha zayif
oldugu anlamina gelmez. Daha ziyade opsiyonu daha az, ama daha kararli bir
kernel anlamina gelir. Iki kerneli puanlarsaniz, garip bir sekilde hemen
hemen esit sonuc cikarir. Yani bazi noktalarda BSD, Bazi durumlarda Linus
kerneli ustundur.
---

Soyledigin ses kartini desteklenen donanim listesinde goremedim http://www.FreeBSD.org/handbook/install-hw.html muhtemelen FreeBSD surucusu yok.

Iyi calismalar