[LINUX:18233] Re: [LINUX:18159] Re: [LINUX:18140] NETWORK BAĞLANTI

From: ilker ARABACI (hiperaktif@ttnet.net.tr)
Date: Thu 27 Jul 2000 - 19:52:54 EEST

Terminal erişimi için ip vermen zaten şart. intrnet ip sistemi oluşturman
lazım (10.0.0.1..5 /255.0.0.0 ve ya )
ve workgroup moduyla bu konuyu halledebilirsin..
File share için smb.conf da security level = share olmalı.
ve windows larda netbios ve tcp/ip (en temizi)
her makinada share edilecek klasoru "map" yap..

Telnetten baglanamdıgına göre ip ayarlarında bir problem var..
dhcpd kulllanmayacaksan ip leri ve mask larını bi gozden gecir..