[LINUX:18216] Re: linux - freebsd

From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Thu 27 Jul 2000 - 14:52:41 EEST

Serdar KOYLU wrote:
> 'Ben bu isi iyi bilirim, hem de cok iyi' diyebiliyorsaniz gecerlidir. > Cunku, FreeBSD bilgi kaynaklari, Linux kaynaklarina gore cok azdir.
>
> Saygi ve sevgiler..

Merhaba,

Eger kaynaklardan kasit Turkce kaynaklar ise size katiliyorum. Ancak
Ingilizce cok fazla kaynak mevcut. FreeBSD ile ilgili tum kaynaklara
www.freebsd.org adresinden Documentation altindan ulasabilirsiniz.

HOW-TO tarzinda dokumanlari mevcut degil. Bunun yerine freebsd mail listinde
yapilan bir arama isinizi goruyor. (Bugune kadar bulamadigim konu olmadi en
azindan :)

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu