[LINUX:18197] Ynt: kho.tr

From: M.Emin Ayan (eminayan@superonline.com)
Date: Wed 26 Jul 2000 - 21:21:17 EEST

Benim bildigim butun ciddi egitim kurumlari .edu, ticari kurumlar .com,
ticari olmayanlar .org, devlet kurumlari ise .gov uzantili domain aliyor. Ne
var ki, zengin ulkelerde .com, .org. vb uzantili domainler bitmis. Gecende
soyadim olan ayan adinda .com uzantili bir domain almak istedim, alamadim
baska uzantili domain teklif ettiler, kardesimin firmasinin adi olan liva
icin aradim yine ayni. Sanirim nedeni bu.