[LINUX:18185] Re: MARS ?

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Wed 26 Jul 2000 - 15:38:32 EEST

Himm,,

Netsis evet fakat LKS calismaz... Netsis Btrieve.5 kullanabiliyor database
icin fakat LKS kullanamaz... Eger bu iki urunu cl/server linux ta
calistirmak isterseniz $ 999 a Pervasive.SQL 2000 for linux alip samba
kullanmaniz gerekiyor... Ben denedim gayet guzel de calisiyor...

Dogan ZORLU
Grup Yazilim, IZMIR