[LINUX:18180] Re: Linuxta ASP destegi varmi?

From: Mehmet OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Wed 26 Jul 2000 - 14:32:21 EEST

Apache nin ek modullerinden bahsedilmisti gecenlerde yine ayni bir soru
icin. Bu yuzden liste arsivlerini tara. Bir de Freshmeat.com felan ASP yazip
arattir. Linuzguruz.org da isini gorur belki. Dokuman okumani tavisye edicem
malesef cunki Linux da ASP yi hic kullanmadim Biraz mantiksiz geliyor. PHP
dururken...

Sorununa cozum bulunca listeye nasil cozdugunu anlatirsan, bu gibi bir
soruya daha kolay cevap bulunabilir sanirim oldukca ihtiyac duyuluyor
cunki..

Kolay gelsin.