[LINUX:18173] RE: [LINUX:18158] Re: [LINUX:18140] NETWORK BAĞLANTI

From: ilker (hiperaktif@ttnet.net.tr)
Date: Wed 26 Jul 2000 - 12:02:37 EEST

Öcelikle soylemeliyim ki , Samba domain kontroler olarak "legal anlamda" çalışması garanti edilmiyor, yani su an on process bir iş, fakat bir çok işi yapıyor. smb.conf içerisinde şu değişikliklere ihtiyac var..
domain controller ve primary master
logon server

    domain master = yes
    preferred master = yes
  ; domain controller = <NT-Domain-Controller-SMBName> " ; ile kaldir, NT server artık olmayacagından bu satir kalkmalı olacagından "
    domain logons = yes {eğer authentication için samba kullanacaksan fakat bu konuya girersen mesele uzar, istersen ve takılırsan msg at, hepsini yaptım niye çalışmıyo dersen userları samba çalışırken yeniden create et ve encripted pass kullan, ve smbspasswd yi check et bak bakalım user orda gorunuyo r mu.. }
    encrypt passwords = yes
    smb passwd file = /etc/smbpasswd

    security level =domain (tabiki domain kontroler bu demek.. server ve user level 'da da çalışır, share level dersen onune gelen girer..)

    netlogon ve profiles 'i uncheck edersin yukardaki tercihlerine gore,

   logon path = \\%L\profiles\%U

bunları uncheck edersen user profile ları server'a kopyualanır tabiki profiles diye bir share 'in olması lazım,
ama eger profile lar serverda olsun istersen tavsiyem, ilk defa logon olurken bir kişiyle , o kişi daha onceden nmerden logon oluyorsa ilk ordan logon ol o kişiyle, bi müddet NT ile donuumlu kullancaksan, kişisel ayarlar altust olabilir..

Yukardaki standardlar RH6.2 baz alınarak verilmiştir..

ilker ARABACI
webmaster@hiperaktif.com

  ----- Original Me
  ssage -----