[LINUX:18162] RE: [LINUX:18158] Re: [LINUX:18140] NETWORK BAĞLANTI

From: Ergun KALIC (ekalic@kipasgroup.com)
Date: Wed 26 Jul 2000 - 09:27:12 EEST

samba'yı görünce bende birşey sormak istedim,
şua ndaki mevcut 98'ler ve workstationlar Primary Domain Controller olarak
kurulmus bir NT makina uzerinden client yapiyorlar, yani oturum acma,dosya
ve yazici paylasimlari NT üzerinden, ayni ag uzerinde birde linux makina
var, samba kurulu ve calisiyor, Bu makinayi NT yerine nasil kullanabilirim.
Sanirim smb.conf icinde oncelikle Os level degerini artirmam lazim. Orasi
tamam, ama win98'lerde ne gibi degisiklik yapmam gerektigini bilmiyorum, ya
da degisiklik yapmam gerekiyor mu?

windows'dan linux'u gorebiliyorum.