[LINUX:18159] Re: [LINUX:18140] NETWORK BAĞLANTI

From: Enis Erdal (eerdal@anet.net.tr)
Date: Wed 26 Jul 2000 - 09:07:09 EEST

yapmak istediğim,
linux sunucu üzerindeki bir paket programı 5 ad terminalden linux sunucuya
erişerek çalıştırmak,
win98 IP kullanarak ulaşacak ama eger daha basıt bir yolla olacaksa Netbios
da kullanılabilir..Net e çıkmayacak.
Daha önce Samba kurmayı denedim yapamadım
win 98 den telnet le bağlanmayı denedim o da olmadı

Enis Erdal