[LINUX:18145] Re:

From: Deniz CEVIK (deniz@intellect.com.tr)
Date: Tue 25 Jul 2000 - 16:04:51 EEST

IRDP de high avilability icin kullanilan bir standart. otomatik olarak
kullanicilarinin gateway'ini bulabilmesine imkan veriyor. Bu sayede birden
fazla gateway tanimlayarak biri devreden ciksa bile kullanici bu protokol
sayesinde diger gateway'i kullanabiliyor.

IRDP eski bir protokol ama oldukca kullanisli.Linux Kernel 'ina baktim ama
IRDP ile ilgili bir secenek goremedim. Bu konuda yardimci olursaniz
sevinirm.