[LINUX:18141] Ynt: Re: apache+php

From: Serdar Soydemir (serdars@ixir.com)
Date: Tue 25 Jul 2000 - 15:00:30 EEST

> apache icinde src/modules/php4/libphp4.a bulunmadigi icin OLMADI, mysql li

PHP4'u kurarken readme dosyasini dikkatli okursan bu dosyanin src/modules/php4/ klasorunde gozukmedigini, bunu onemsemeyip kuruluma devam etmenizi sorun cikmayacagini yaziyor.

MySQL'i kaynak koddan derlemek yerine bir de RPM olarak dene, olmazsa hem PHP4'u hem de MySQL'i RPM olarak kurmayi dene.

Serdar
www.php.org.tr