[LINUX:18124] Re: postaci

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Tue 25 Jul 2000 - 01:21:41 EEST

Merhaba,
Hata mesajindan da anlasilacagi gibi mysql PHP tarafindan unspoorted olarak
yorumlaniyor. Buradan PHP' ye MySQL destediginin verilmemis oldugunu
cikarabiliriz. PHP' yi KURULUM ya da yeni versiyon (1.0.3) ile gelmeye
baslayan postaci.txt dosyasindaki adimlari takip ederek kurmanizi oneririm.
PHP' ye mysql destegi vermek icin --with-mysql parametresinin kurulum
esnasinda verilmesi gerekiyor.

Ayrica /usr/local/lib/php.ini dosyasinda display_errors = On yazan yeri Off
yapmayi unutmayiniz. Php3 icin bu dosya php3.ini olacakti.

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak
Onar Internet ve Network Hizmetleri Ltd Sti
http://www.onar.com.tr