[LINUX:18117] Re: postaci

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Mon 24 Jul 2000 - 21:11:31 EEST

Sanirim php nizde mysql destegi yok(--with-mysql)
mysql_connecti tanimamasi imkansiz yoksa..O olamadan
olmazkine ..

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> > Liste arsivinin adresi:
> http://listweb.bilkent.edu.tr/
> >

> Listeden cikmak icin:
> unsub linux
> mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine
> gonderiniz.
> Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan
> kullanmayin.
> Listeci arayuzu:

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> Liste arsivinin adresi:
> http://listweb.bilkent.edu.tr/

=====
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME
ofsenlinux@yahoo.com
ofsen@yahoo.com
/*In God We Trust But All others must have a X.509 ceritificate
*/