[LINUX:18107] Re: Ynt: nt ve linux

From: Baris Hasdemir (hasdemir@geocities.com)
Date: Mon 24 Jul 2000 - 13:59:25 EEST

selam,

vallahi ben nt4 ile birlikte de win2000 ile birlikte de linux kullandim
su anda hem slackware hem 98 hem 2000 var disklerimde
hep mbr ye yazdim simdiye kadar
hatta bi kere yanlislikla sanirim superblock a yazdim nt2000 in pagefile
dosyasi bi sekilde bozuldu
ama anladigim kadari ile NT mbr kullanmiyor
dolayisiyla mbr ye yazilabilir bence

sevgiler
baris