[LINUX:18104] Re: database transferi

From: Tanju Aktug (aktugt@hipokrat.org)
Date: Mon 24 Jul 2000 - 13:28:32 EEST

Postgres komutlarından pg_dump ile alınan yedegi diger makinaya
tasiyabilirsiniz.
veritabanı adi= vertaban ise,

pg_dump vertaban > vertaban.dat

diger makinada

createdb vertaban
cat vertaban.dat | pqsl vertaban

komutlari ile veritabninizi tasiyabilirsiniz...

Eger o makinadaki tum veri tabanlarini tasimak isterseniz pg_dump yerine
pg_dumpall komutunu parametre vermeden kullanınız.

Genco Yilmaz wrote:

> iyi gunler,
> postgres altinda bulunan bir database'i baska bir makinaya tasimak
> istedim.Gordugum kadariyla database base dizini icinde, tablolarda

Kolay gelsin ...

Tanju Aktug