[LINUX:18081] RE: postaci

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Sat 22 Jul 2000 - 12:01:54 EEST

Merhaba,
Kullanici adi kisminda local sistem uzerinde tanimli kullanicinin adi
girilmelidir. Kisinin hangi domaine ait oldugu ise veritabaninda tanimlanmis
olmalidir. Bunun nasil yapilacagi hakkinda ayrintili bilgi ekteki dosyada
mevcuttur.

Sorununuz POP3 ile PHP nin iletisim kuramamasindan kaynaklaniyor. Bunun iki
nedeni olabilir. Birincisi POP3 sunucunuz calismiyor olabilir. Ikincisi
c-client kurulmamis ya da dogru kurulmamistir. Program ile birlikte gelen
KURULUM dosyasini okuyunuz.

Ardindan da PHP4 kullaniyorsaniz /usr/local/lib/php.ini icindeki
display_errors = On yazan yeri Off yaparak killall -HUP httpd ile apache' yi
yeniden baslatin. PHP3 icin bu dosya php3.ini seklindedir.

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak
Onar Internet ve Network Hizmetleri Ltd Sti
http://www.onar.com.tr