[LINUX:18075] database transferi

From: Genco Yilmaz (genco@olympos.gen.tr)
Date: Fri 21 Jul 2000 - 19:09:00 EEST

iyi gunler,
postgres altinda bulunan bir database'i baska bir makinaya tasimak
istedim.Gordugum kadariyla database base dizini icinde, tablolarda
onun icinde tutuluyor.soyle bir cozum yolu denedim
database user olsun
bu dizini diger makinadaki base dizinine kopyalamadan diger makinada user
adinda bir database actim, sonrada elimdeki dizini yaratilanin ustune
kopyaladim.
  fakat sonucta database calisiyor ama icindeki table lara erisilemiyor.
listeleyemedigini soyluyor.
        Bu database in uygun bir sekilde transferi mumkunmudur.
postgres in sayfasinda transfer ile ilgili bilgi goremedim.Dokuman sayfasi
bilen varsa memnun olurum.
                        iyi calismalar.
                                sevgiler.