[LINUX:18031] ppp kurulumu

From: Birol Ekren (birol@likya.iyte.edu.tr)
Date: Thu 20 Jul 2000 - 09:58:54 EEST

Merhaba ...Ben slakware 7.0 altinda ppp prtokolu ile bir dial-up server
olusturmaya calisiyorum.Su anda
bir windows makine ile servere baglaniyorum yalniz sorunum servere uc
birim ekranindan login olduktan sonra /usr/sbin/pppd komutunu verip
serverdaki point to point deaman ini calistimayi deniyorum ama bana
"must be root to run pppd, since it is not setuid-root" hatasini veriyor
Bana bu konuda yardim ederseniz cok sevinirim.
Simdiden tesekkur ederim