[LINUX:18028] Re: dosya isimleri oluşturmak

From: Ahmet Gokalp Ergec (gokalp@karga.eelab.itu.edu.tr)
Date: Thu 20 Jul 2000 - 09:21:34 EEST

merhaba,
asagidaki programi benzer bir amac icin kullaniyorum. gerekli
duzenlemeleri yapip calistirilabilir bir dosyaya yazarak yada
tek satirlik komut halinde crontab gibi bir programla kullanirsaniz
isinize yarayacaktir.

#!/bin/sh
name=`/usr/bin/date '+%m/%d'`
cat /var/adm/sulog | grep $name |mail username

iyi calismalar
gokalp