[LINUX:18012] HELP ME !!!! :)

From: Batur ORKUN (batur@Bilkent.EDU.TR)
Date: Wed 19 Jul 2000 - 13:00:41 EEST

Sevgili Linuxcular :)
Daha once mysql ile php3 u kurup bir arada bircok defa
kullanmış idim. Ama bir makinaya simdi bir php4 kuarayım dedim.
Makinaya mysql kurdum!
Kurallarına gore php destekli apache derledim!
Hatasız bir kurulum ile tamamladım (en az 10 defa)
Ama mysql i yazılmış ile php kodunda
database e connect işlemi basarı ile olurken
mysql_db_query() ve mysql_fecth_object() gibi komutlara
aşağıdaki hatayı veriyor :

"Warning: Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in
/usr/local/apache/htdocs/test.php on line 21 "

Sebebini bir turlu bulamadım. My sql ın lib leri bulamıyor gibi ama
neden olduğunu anlayamıyorum!

Bu hata ile daha once karşılaşmış olanlarınız var ise
bana neden olduğunu soyleyebilirlerse cok sevinirim.

Saygılarımla....

   Batur ORKUN