[LINUX:17985] Re: Off linux bir soru

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Tue 18 Jul 2000 - 13:53:45 EEST

On Tue, 18 July 2000, Tanju Aktug wrote:

> Linux her derde deva olabildigi icin bir yardim isteyecektim...
>
> tif uzantili bir resim, autocad'in kullandigi
> .dwg
> .dxf
> .dwt
> uzantili dosyalardan birisine cevrilebilir mi? Boyle bir program var mi?
>
> Ne yazik ki Imagemagic bu uzantilari desteklemiyor ...

TIF dosyalari, raster formatlidir, DXF'ler ise vektor tabanli. Bu nedenle TIF - DXF donusumu pek verimli olmayacaktir. Gene de TIF resmini XV gibi bir programla postscript olarak saklayip DXF yazabilen bir programla okutmak isinizi gorebilir. Bu is icin dime librarysini veya behemot'u deneyebilirsiniz.

Saygi ve sevgiler..

$1 million in prizes! 20 daily instant winners.
AltaVista Rewards: Click here to win!
http://shopping.altavista.com/e.sdc?e=3