[LINUX:17981] Re: ACIL YARDIM! SAMBA SASIRDI :)

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Tue 18 Jul 2000 - 12:19:42 EEST

Selamlar..

On Mon, 17 July 2000, batur@Bilkent.EDU.TR wrote:

> SAMBA da yer alan bir share de bir turlu write hakki vermiyor.
> Dizini sadece read only olarak map ediyor.
> Daha once ve diger makinalarimda hic boyle bir sorun yoktu!
> Olmadida!!!
>
> Share aynen asagida
> neden olabilir?
>

> [web]
> comment = HTDOCS
> path = /usr/local/apache/htdocs
> valid users = batur
> public = no
> writable = yes
>

> Diger makinalarimda ayn} share writable ozelligi ile calisiyor
> [...]

/usr/local/apache/htdocs dizini samba kullanicilari (batur) icin rw olarak ayarli mi ? Buyuk ihtimalle bu dizin sadece sahibine yazilabilir, Unix tarafinda. En kestirme yoldan

chmod -R 0777 /usr/local/apache/htdocs
chmod -R 0777 /usr/local/apache/htdocs/*

komutlarini bir deneyin. Sanirim sorununuzu cozer.

Sonucu listeye yazmaya usenmeyeceginize inaniyorum..

Saygi ve sevgiler..

$1 million in prizes! 20 daily instant winners.
AltaVista Rewards: Click here to win!
http://shopping.altavista.com/e.sdc?e=3