[LINUX:17979] Re: Abit BE6 ve UDMA66

From: blursky (blursky@operamail.com)
Date: Tue 18 Jul 2000 - 09:44:41 EEST

Selam , sorunun cevabını bilmiyorum aslında ama Abit BE 6 ya Quantum13 GB ı UDMA66 portundan Wındows yuklu bir makinede tanıtmaya epey uğraşmıştım... Setup ta diski bulamıyormuş gibi davranıyordu..Sonra öğrendim ki Abit bu UDMA 66 olayı için ikinci bir setup yerleştirmiş....Açılışta bunu yakalamak çok zor dediler ben yakalayamadım...Neyse bundan kaynaklanır mı bilmiyiyorum...Bu arada cevabı bulduğunda listeye atarsan iyi olur çünkü Abit Be6 kart ve linux yüklü makinemi yakında UDMA 66 desteği ile kullanmak istiyorum.....