[LINUX:17964] Re: wap-sendmail

From: Yusuf Kursat Tuncel (kursat@ttnet.net.tr)
Date: Mon 17 Jul 2000 - 15:05:39 EEST

Selamlar,

Bugun icimden geldi ben de bu sorunun cevabini merak ettim. Olsa guzel olur
diye dusunerekten birazcik kurcalayinca, soyle bir sonuca vardim:

Herhangi bir php scriptinin ciktisini wml e cevirmek icin sunlar gerekli

ornek:
--index.php--
<?php header("Content-Type: text/vnd.wap.wml");?>
<?php echo "<?xml version='1.0'?>\n" ;?>

<!DOCTYPE wml PUBLIC "-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN"
"http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml">
<wml>
  <head>
  </head>
<card id="deneme" title="deneme">
</card>
</wml>
--index.php--

Goruldugu uzere header'i bypass edip kendimizi wml sayfayi olarak tanitiyoruz.

Daha sonra, <?xml i php directive gibi algilamamasi icin bunu echo ile sayfaya
yolluyoruz.
Geri kalani duz wml sayfasi. Dikkat ederseniz araya php gomulebiliyor.

Ilk iki php satiri sart. Sanirim bununla olay cozulur. Bu olayi daha once
cozmus arakdaslar varsa, kusura bakmasinlar, kendi yontemlerini anlatsinlar.

kursat.