[LINUX:17949] Re: sendmail

From: HorNET KnighT (hornet@prontomail.com)
Date: Mon 17 Jul 2000 - 07:55:22 EEST

Selamlar,
> Simdi Networkumuzde smtp olarak sendmail kullanilmakta
> Fakat biz bu smtp nin herkeze acik olmasini istemiyoruz.
> Herkeze acik olmasini istemiyoruz derken her ip den kullanilabilsin
> fakat sadece kisinin emaili bize ait domainlerden biri ise
kullanilabilsin
> Turk.Net yapio bunu mesela ben turknetden baglaninca sadece
turk.net emailimden mesaj atabiliom
> ama onlar NT kullaniyo sendmailde bu yapilabiliyomu yada baska bi
smtp serverda qmail etc ?

Burdan pek birsey anlayamadim ama ben kendi yorumum cercevesinde
yardimci olmaya calisayim;
sendmail'de relay-domains diye bir dosya vardir ve hangi IP blogundan
ya da hangi domain altina giren adreslerden mail gonderilebilecegini
belirler. Bu konuda gecenlerde yine bir soru oldu hemen hemen
ayniydi. http://listweb.bilkent.edu.tr/linux altinda relay-domains
diye aratirsaniz hemen bulacaktir. Bir tiklama otenizde.
Iyi calismalar