[LINUX:17938] shutdown

From: Enis Cezayirli (Enis.Cezayirli@dialup.ankara.edu.tr)
Date: Sun 16 Jul 2000 - 14:48:18 EEST

Herkese selamlar,

dün redhat 6.2 yükledim. Hiç sorunsuz yükledi. Ancak shutdown -h now
dediğimde çalışan demon'ları durduruyor, The system is halted yazıyor ve
ondan sonra binlerce [<c280a000>] gibi yazılar başlıyor. Pause ile
durduramadığım için tam olarak yazamıyorum.

Sistem: AMD K6-300, 32 MB RAM, Videologic grafixstar 450 pro grafik
kartı, Micom ses kartı (SB uyumlu), 4.3 Seagate harddisk, Hayes accura
internal ISA modem.

Yardımlar için şimdiden teşekkürler

EC