[LINUX:17933] ppp sorunumu çözemiyorum

From: blursky (blursky@operamail.com)
Date: Sun 16 Jul 2000 - 10:10:36 EEST

Merhaba , SuSe 6.2 ile internete bial-up bağlanamıyorum.SuSe wvdial ile bağlanmaya çalıştığımda modemi bulamıyor..Bir kaç kez modemi (harici modem)kapatıp açınca bağlanabiliyorum ancak 10-15 saniye sonra bağlantı kopuyor...Bu süre içinde de hiç bir şey yapamıyorum...Bu konuda bulduğum kaynaklarda benim işime yarayan bir şey bulamadım belki yanlış yerlere baktım...KPPP ile bağlanmaya çalıştığımda ise initializing stringini gönderiyor modeme (ATZ) ancak cevap alamıyor..KPPP deki ayarlar bildiğim kadarıyla doğru bu konuda yazılanları da inceledim...Her şey doğru görünüyor...Sebebi ve çözümü ne olabilir...?