[LINUX:17915] Web programcılığı eğitimi (fwd)

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Sat 15 Jul 2000 - 18:10:22 EEST

---------- Forwarded message ----------
Date: Sat, 15 Jul 2000 09:43:20 +0300 (EEST)
From: Gorkem Cetin <gorkem@gelecek.com.tr>
To: linux@gelecek.com.tr
Subject: Web programcılığı eğitimi

Selam

Gelecek yeni bir eğitim programına başladı. Gelen talepler doğrultusunda
açılan GL-102 konulu "Web Programcılığına Giriş" eğitimi PHP, MYSQL ve
Apache'nin etkin bir şekilde kullanılabilmesi için gerekli tüm detayları
içinde barındırıyor.

GL-102 ve diğer eğitim seçenekleriyle ilgili bilgi almak için

www.gelecek.com.tr/egitim.php ve
www.gelecek.com.tr/gl102.php

adreslerine göz atabilirsiniz. Parantez, öğrencilere %30'luk indirim
uygulanıyor.

İyi çalışmalar
Görkem
Gelecek A.Ş