[LINUX:17901] Re: sorular

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 14 Jul 2000 - 23:16:24 EEST

Merhaba,

Friday, July 14, 2000, 11:00:42 PM, you wrote:

OV> 2. Eski bir surum MS Excel ile yapılmış ve Arial Tur karakteri kullanilmis dosyayi turkce acmiyor. Actiktan sonrada fontlari Arial Tur dan Arial e cevirsemde Turkce olmuyor.
Yeni surum bir MS Excel eski surumun dosyasini Turkce karakter
problemi olmadan acabiliyor mu?

Acabiliyorsa (pek sanmiyorum ama), onunla acip kaydedebilirsiniz. Bu
durumda yeni surumle problem yasamayan StarOffice'ten alabilirsiniz.

OV> 3. Bir ATX bilgisayar var. Otomatik Shutdown yapiyor. Sorun yok
OV> gibi! fakat bilgisayar kapaliyken bir ara elektrik kesilip hemen
OV> degil de bir sure sonra gelince makina kendi kendine aciliyor.
OV> Cozumunu bulamadim.
Bu Linux ile ilgili bir sorun degil. BIOS ayarlarinizdan
duzenleyebilirsiniz.

                                   Doruk