[LINUX:17898] Re: Enteresan bir DNS sorunu..

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Fri 14 Jul 2000 - 21:04:29 EEST

Selam,
Yine bu xisp yi denemenizi onerecegim ilk once.

> wvdial'de bu ayari yaptik, sonuc ayni. Garip degil mi ?

Garip:))

> kppp'yi sadece test icin kullanmistim. Bir denemek lazim.

Peki ya minicom,dip,chat ... bunlari denediniz mi?

> Dananin kuyrugu da burada kopuyor. Biz belli saatlerde internete baglanip,
>belli saatte kesen bir cron job kullaniyoruz. Ben ifup tercih
>ettim. Belirttiginiz scriptleri actim, bu bolumleri kestim attim. Sonuc
>maaalesef degismedi. Simdi ben mi yedim kafayi, pppd'mi,
>bilmiyorum. Baska bir yerlerde bir sey varmidir ? Varsa nedir ? Niye
>superonline'dan baglanirken yapmiyor. Zaten uc kurusluk aklimiz var onuda
>buna harciyacagiz bu gidisle !!

baglantiyi yaparken boyle cron based yapicaksaniz dip veya chat ile
yapmanizi oneririm.

> Simdi pppd.src.tar.gz.vs.vs... cektim bir tane. onu inceliyorum da, olmazsa
>bu ppp'di yi yamayacagim. Becerebilirsem, komut satirina bir parametre
>olarak duzenler pppd'yi yazanlara gondeririz. Tabi bu arada her turlu
>fikre kapim acik. Sonucu listeye yazarim..

bence ilk once xisp yi bir deneyin eger dns numaralari degismiyorsa bu
durumda pppd de sorun yoktur. ayarlarda problem vardir. o zaman da pppd
nin src i ile bosuna kasmak yerine chat veya dip ile bir script yazarsiniz
veya optionslari tekrar gozden gecirirsiniz veya xisp nin yazarina mail
atarsiniz. daha cabuk bir cozum olur sanirim.

xisp homepage: http://users.hol.gr/~dbouras/

Sonuclariniz bildireceginize eminim.

Kolay Gelsin,

IYI CALISMALAR