[LINUX:17887] Re: ASUS - AMD ikilisi

From: M. Umut Karabudak (cizgi_destek@superonline.com)
Date: Fri 14 Jul 2000 - 15:18:10 EEST

Selam
AMD işlemciler FSB olarak 200MHz kullanırlar ama bunu tamamen DDR RAM
teknolojisi gibi sinyalin hem yükselen hem de alçalan değerlerini kullanarak
yaparlar.Bu nedenle anakartta 100MHz FSB gözükür. SDRAM'ler ise Asyncron
çalışırlar. VIA'nın en son KX133 (K7V) /KT133 yongaları üzerindeki 100 ya da
133 MHz'de RAM sürebilir.Tabi -ki iyi bir 300W güç kaynağı edinmek her zaman
iyidir. Özellikle server olarak kullanılacaksa.
http://www.keylabs.com/linux/linux_results.htm#asus adresinde ASUS K7V'nin
RedHat 6.2 testinden geçtiği gözükmektedir. Bence hata mesajından
anladığımıza göre sorun disklerde gibi geldi bana. UDMA66 kablosu mu
kullanılıyor ? Bir de UDMA33 kablosu denemekte yarar vardır.

M. Umut Karabudak
Çizgi Elektronik
http://www.cizgi.com.tr