[LINUX:17866] RE: Linux cephesindeki gelismeler

From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Fri 14 Jul 2000 - 08:46:35 EEST

merhabalar

webspahere i tekj basina almak da yetmiyor,
va java alman gerekiyor 3.0 versiyonu hatalarla dolu, egitiminde production
da kullanilmasini tavsiye etmiyorum dedi hoca
client tarafinda uygulama gelistirmen icin 256 mb ram le baslaman lazim, 3d
animasyon makinesi gibi bir alet alman lazim
IBM in dangalak otesi visual age ........ for non programmers mantalitesi
ile hazirlanmis aptalca bir urun

bence IBM in somurme acisindan MS den hic bir farki yok hatta MS den daha
acimasiz
MS in hic degilse dokumantasyon mantigi cok guzel

dolayisi ile websphere in astari yuzunden kesinlikle kat be kat pahaliya
geliyor

:-)

Kal saglicakla