[LINUX:17862] Re:

From: Volkan Evrin (volkan.evrin@karel.com.tr)
Date: Fri 14 Jul 2000 - 07:30:23 EEST

> isletim Sistemi : Red Hat 6.2
> HATA : isletim sistemi hic kurulamiyor. Redhat paket secimini
> yaptiriyor. Paketleri kuruyor, ancak paket kurulumundan hemen sonra
> (sanirim ekran karti ayarlarini istemeden hemen once) OKEY ve DEBUG
> yaziyor ve OKEY'e basarsaniz sistem kapaniyor. Tabiki islem yarim
> kaldigindan sistemde acilmiyor.

SAnirim, sorun HW degil. Benim basima da buna benzer bir sorun 2 ay kadar
once gelmisti ve listeden belli oneriler gelmisti. Liste arsivini kontrol
edebilirsiniz.
RH6.1 kurulumu paket yuklemeden sonra cakiliyordu ve hersey bastan
basliyordu. Hicbir HW parcasinda sorun yoktu.

Ben sorunu su sekilde asmistim.
RH kurulumuna baslamadan once BIOS ayarlarindan, power kontrollerini
kapadim. Ve RH kurulumunu "TEXT" modunda yaptim. Bundan sonra kurulum oldu.
Belki tesaduftu, ama bir deneyin isterseniz.
(Her ihimale karsi RAM'lerinizi bir daha kontrol edin de diyebilirim.)

Volkan Evrin