[LINUX:17848] Re: devami...

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 13 Jul 2000 - 16:47:55 EEST

--- Omer Faruk Sen <ofsenlinux@yahoo.com> wrote:
> Onceki mailde ifade etmistim c den anlamam ama
> biraz
> balkinca anladimki (vede tahmin ettigim sey oldu)
> root
> olarak bu exploiti calistirmisim daha onceden ve
> /bin/sush orda duruyordu.Sonra bunu elle sildim ve
> tekrar exploiot i calistirdim normal user olarak
> tabiki.Vede sukurki calismadi ama root a bu exploiti
> derleten biri sistemde ROOT olabilir.Tehlikeli bir
> sey...
>

> SAYGILAR

 Aslinda root olarak calistirilan hersey bence
tehlikeli.. Yani her download ettigim programin kaynak
kodunu okuyamam, kobay makinelerde deneyemeyebilirim,
vsvsvs . Peki bi program " root olarak kurulmali "
dendiginde, kaynak kodunu okumadan
( bu cok uzun surebilir... hele bi de uzman degilsem)
sistem guvenligine zarar verip vermedigini nerden
bilebilirim? Sanirim bilemem ama acaba bu konuda
yapabileceklerim neler olabilir onerileriniz var mi ?

SAYGILAR