[LINUX:17845] Re: Oracle Client

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Thu 13 Jul 2000 - 13:52:22 EEST

bakin arastirma yapmak cok kolay.
mailiniz uzerine www.oracle.com a gittim

ana sayfadaki search bolumune linux yazip bekledim
151 link verdi link isimlerinden bazilari sunlar.

Oracle for Linux
Oracle for Linux The availability of Oracle8i on Linux enables
current Linux users to deploy...
http://www.oracle.com/iplatform/linux/
Precision score: 100%, Last Modified: 28-Jun-2000, Page size: 5.06k
Administering Oracle8 on Linux

Administering Oracle8 on Linux LINK REL home HREF TITLE Library
Oracle8 Administrator s Reference...
http://technet.oracle.com/doc/linux/server.805eap/admin/ch2_admn.htm
Precision score: 47%, Last Modified: 08-Nov-1998, Page size:
137.14k

Administering Oracle8 on Linux
Administering Oracle8 on Linux Oracle8 Administrator s Reference for
LINUX Release 8 0 5 A66585...
http://technet.oracle.com/doc/linux/server.v8.0.5/admin/ch2_admn.htm
Precision score: 47%, Last Modified: 08-Nov-1998, Page size:
154.44k

dolayisi ile kaynaga ulasilmis oldu administering oracle 8 on linux
linki user/passwd sordu.
calistiginiz kurum itibari ile oracle inizin lisansli oldugunu
dusunuyorum dolayisi ile technet.oracle.com a muhtemelen register
olabilir ve burada sozu edilen bilgilerden yararlanabilirsiniz.

veya kurumunuzdaki oracle db adminlerle konusarak gereken software
lere belkide elinizdeki cd lerden birinden bile ulasmaniz mumkun
olacaktir zira bildigim kadari ile oracle calistiran firmalarin
pekcogunda oracle for linux un cd leri (en azindan demo yada eval
copy vs) bulunmakta.

Egemen Ergel
RT Net