[LINUX:17813] Re: Canon BJC-2000

From: Arif UYSAL (arif@kazma.amele.gen.tr)
Date: Wed 12 Jul 2000 - 11:15:37 EEST

http://www.linhardware.com/db/dispproduct.php3?DISP?1569
adresinden BJC-2000 için diğer linuxculer ne düşünmüş veya yaşamış
görebilirsiniz.
Ayrıca ordan bu yazıcı için olan driver da var.
Kolay gelsin
Eger olmazsa.. yazıcınızın el kitabında uyumlu olduğu diğer yazıcılar
vardır. genelde HP Deskjet idirler. O printerlar icin driver'ları
tanıtarakda çıktı alabilirsin.
Kolay gelsin
ARiF