[LINUX:17809] mandrake 7.1 acilmiyor ( lutfen yardim )

From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Wed 12 Jul 2000 - 10:44:23 EEST

Merhabalar

Mandrake 7.1 i yukledim

install sirasinda herhangi bir uyari vermedi

reboot ettikten sonra
configuring kernel parameters ok
dedikten sonra oyle kaliyor

15-20 dakika bekledim
baktim hicbisi olmadi

acaba ne olur diye dusundukten sonra Ctrl-C ye bastim (icgudusel)
init level 3 yazip acilmaya basladi
system logger ..... yazdi ve gene durdu

daha da ileri ye gitmedi

tekrar install islemine basladim
text secip, fdisk ile linux native ve linux swap lari windows formatina
cevirdim
windows a girip eski linux partitionlarini bir guzel formatladim

sonra yeniden install ettim (tabii linux native ve linux swap olusturduktan
sonra)

yine ayni seyleri yapti
configuring kernel parameters yazip kaldi

Mandrake 7.1
Asus P3V4X mainboard VIA Apollo Pro chipsetli Mandrake acilista goruyor
UDMA 66 HDD, UDMA 66 kablosu ile bagli ve Mandrake acilista UDMA 66 disk
olarak buldu
i740 ekran karti
ESS1868 ses karti
External modem